יום חמישי, נובמבר 24, 2005

21.11 – 23.11 מלון גרינלאנדס בצ'נאיי


מלון גרינלננדס הוא כנראה משהו שהרופא היה צריך לרשום לי כתרופה. הוא גדול מאוד ויש בו שתי מסעדות, חנות מכולת קטנה עם פינוקים (פ' רפה) מערביים, מספרה וחדרים גדולים ומוחזקים היטב – כלומר בצורה מערבית! החדר שלנו גדול מאוד ועם חלונות גדולים לחצר הפנימית שיש בה עצים ושיחים אם כי גם מגרש חניה פנימי של האורחים.
יש לנו טלוויזיה ועיתון באנגלית בכל יום, ארונות, מקרר ואנחנו מתפנקים עם אוכל שאנחנו עושים לבד: סלט ירקות טרי, ביצים קשות, לחם וצנימים עם מיונז וריבה, קורן-פלקס עם חלב בטעמי וניל ופיסטוק, וכל מיני כרסומים טעימים. המקלחת גדולה ונוחה ונעימה ואני יכולה להישאר שעות תחת זרם המים החמים החזק והיציב! זה משונה עד כמה דברים שהיו ברורים מאליהם בבית הופכים להיות יקרי מציאות וחשובים כשהם חסרים במשך זמן כל כך ארוך!
חזרנו לקניון ספנסר המופלא להמשיך בחיפושי מצלמה ומשקפים לאפי, ואכלנו שם, והעיקר קנינו כרטיסים לרכבת להאורה, המקום הקרוב ביותר לבודגאיה שאפשר להגיע אליו ברכבת ישירה. זו נסיעה די ארוכה – כמעט 29 שעות ולכן הזמנו מקומות במחלקה ראשונה שברכבת הזאת יש רק בתא שבו יש רק שתי מיטות בכל צד ויש וילונות המאפשרים קצת אינטימיות בלילה. זה עלה הרבה כסף אבל החלטנו שכרגע זה חשוב כדי שנוכל להמשיך בטיול וליהנות ממנו. משם נמשיך ברכבת נוספת, כעבור שלוש שעות ונגיע לגאיה קצת לפני 10 בלילה ולכן נזמין מלון כבר מפה כדי שנוכל להגיע בעבור כשעה לבודגאיה עצמה. אני שמחה שאנחנו ממשיכים לשם, כי לאפי זה מאוד חשוב, ואני מאמינה שגם אני אמצא משהו מעניין ללמוד שם או להתרשם מהאווירה המיוחדת הבודהיסטית השורה שם.

אין תגובות: